Google Translate this page


Καλώς ορίσατε στην "ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ"
Σας ευχόμαστε να έχετε μια ευχάριστη περιήγηση στο blog μας.

Τό Πρώτο Αδέσμευτο Καί Ανεξάρτητο Ελληνικό Blog Πού Διαβάζεται Σέ 151 Χώρες
Όλες η Ειδήσεις Σέ Μιά Σελίδα

Welcome to the "GATE OF INFORMATION"
We hope you enjoy browsing our blog.

The first non-alignment and independent Greek Blog read in 151 countries
All the news on a page
---------------------------------------------------------------

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΟΡΥΦΟΡΟ

http://www.sat24.com/images.php?country=gr&sat=ir&1226565138719

Κατεβάστε Δωρεάν τό WorldNews Toolbar Γιά Νά Μαθένετε Πρώτοι Τά Νέα

Κατεβάστε Δωρεάν τό WorldNews Toolbar Γιά Νά Μαθένετε Πρώτοι Τά Νέα
Download Free WorldNews Toolbar To Be the first to catch up on news

Σχόλια-Eπικοινωνία

Όποιος θέλει να επικοινωνεί μαζί μας στο lavriotv@gmail.com

Related Posts with Thumbnails

Σάββατο 22 Μαΐου 2010

"Δεν έχουμε καμια ελπίδα ως λαός"

"Το τελευταίο διάστημα μετά την προσφυγή της χωρας μας στο ΔΝΤ η αλήθεια εϊναι ότι δεν είχα καλό ύπνο. Οχι για μένα Αλλά για αυτό που έλεγαν όλοι ότι υποθηκεύσαμε το μέλλον των παιδιων μας Ποτέ δεν άσκησα καμμία μορφή εξουσίας, δουλευω 22...
χρονια στον ιδιωτικό τομέα και παίρνω 1300 ευρώ το μήνα
Η μόνη συνεισφορά μου στο κατάντημα αυτής της χώρας είναι η ψήφος μου την οποία προσέφερα στο ενα απο τα δυο κόμματα της εξουσίας και φυσικά η ανοχή μου στα όσα παράνομα γίονταν γύρω μου πχ:
δεν ζήταγα απόδειξη αν δεν μου έκοβαν,ακούμπαγα το φακελάκι, που συνήθως ηταν δυο τρια μηνιάτικα μου, στους γιατρούς όταν στενά συγγενικά μου πρόσωπα νοσυλεύτηκαν σε κάποιο δημόσιο νοσοκομείο,
ψήφιζα συνδικαλιστές οι οποίοι αργότερα γίνονταν βουλευτές η υπουργοί και τόσα άλλα πράγματα που εκαναν οι περισσότεροι απο μάς.
Και μέσα σε όλα αυτά το τελευταίο διάστημα είχα και τις τύψεις μου για το ποιό μέλλων αφήνουμε στα παιδιά μας
Ευτυχώς όμως για μια φορά ακόμα η πραγματικότητα ¨εβαλε τα πράγματα στη θέση τους και πλέον μπορώ να κοιμάμαι ήσυχος
Έγιναν οι φοιτητικές εκλογές
και οποία έκπληξης:
Πρώτες για μια ακόμα φορά οι δυο παρατάξεις της εξουσίας και φυσικά τα ανάλογα επεισόδια και πολύ ξύλο.
Μπορεί βέβαια οι τύψεις μου να εξαφανίστηκαν μια και που η επόμενη γενιά είναι πολύ χειρότερη απο την δικιά μας αλλά δυστυχώς πέίστηκα και για κάτι άλλο.Δεν έχουμε καμιά ελπίδα σαν λαός

ΥΓ:Κι αν κάποιος πει το τετριμμένο ότι εμείς μάθαμε ετσι τα παιδιά μας,ας τα ρίξουμε κι εμείς τότε στους γονείς μας κι αυτοί στους δικούς τους και ούτω καθ εξης.
και δεύτερον μιλάμε για τους φοιτητές το πιο μορφωμένο και ελπιδοφόρο κομμάτι κάθε κοινωνίας
και για να τελειώνω στην ερώτησή μου γιατι ρε παιδάκι μου τους ψήφισες η απάντηση ήταν για να πάρω κανα θεματάκι."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ