"Τελικά το service του ΠΛΑΙΣΙΟ είναι καλό μόνο για τα εύκολα (αλλαγή μνήμης, τροφοδοτικό και άλλα τέτοια απλά). Στα δύσκολα, η διαφημιζόμενη επισκευή της βλάβης μέσα σε 4 ώρες, γίνεται… 5 μήνες και βλέπουμε!!! Η λέξη service για αυτούς σημαίνει εμπαιγμός και κοροϊδία. Μόνο αυτό ...
μπορώ να καταλάβω όταν έχω πληρώσει τόσο λεφτά για την επέκταση της εγγύησης του notebook που αγόρασα πριν 3 χρόνια δήθεν για να είμαι εξασφαλισμένος και τώρα να βρίσκομαι ξεκρέμαστος από το ΠΛΑΙΣΙΟ και τα Τούρμπο-Ξεφτέρια του.
Η κοροϊδία ξεκίνησε λίγο πριν τα Χριστούγεννα. Η οθόνη του notebook ξαφνικά τρεμόπαιζε και γινόταν άσπρη. Το πήγα λοιπόν στο ΠΛΑΙΣΙΟ στο Mall προς επισκευή (το notebook ήταν μες την εγγύηση η οποία έληξε περίπου στις 27/3). Μετά από μερικές μέρες με ενημέρωσαν ότι του άλλαξαν το panel της οθόνης και είναι ΟΚ. Με το που πηγαίνω σπίτι και το ανοίγω σε λίγα λεπτά το πρόβλημα επαναλαμβάνεται!!! Το ξαναπήγα στο τεχνικό τμήμα του ΠΛΑΙΣΙΟ στο Mall προς επισκευή διαμαρτυρόμενος για την ταλαιπωρία. Το πήγαινε φέρε κρατάει 6 μήνες μες τους οποίους πήγα και έφερα το notebook 5 φορές ακόμα (πάντα κάτι άλλαζαν -καλωδιοταινία, μητρική, οθόνη, κτλ- αλλά ποτέ δεν το επισκεύαζαν!).
Τελικά, έχουμε καταλήξει να μου λένε ότι το πρόβλημα δεν παρουσιάζεται σε αυτούς (δλδ είμαι και ψεύτης!!!) και άλλες τέτοιες κοροϊδίες.
Και ρωτάω, αν δεν είναι εμπαιγμός και ανικανότητα του τεχνικού τμήματος όλο αυτό που διαβάσατε, τότε τι είναι; Αγοράζεις notebook πληρώνεις επιπλέον για την επέκταση εγγύησης και τελικά στα 3 χρόνια πρέπει να πάρεις άλλο, γιατί το ΠΛΑΙΣΙΟ αποφασίζει να στα «πάρει» και πάλι. Αυτό βέβαια που δεν λογάριασε, είναι ότι το καινούργιο όχι απλά δεν θα είναι TURBO-X, αλλά δεν θα είναι αγορασμένο από το ΠΛΑΙΣΙΟ σε καμία περίπτωση… Αυτό θα κάνω και αυτό θα προτρέπω να κάνει και όποιος με ρωτάει και δεν θέλει να έχει μπλεξίματα με το notebook του…
Λαμβάνοντας υπόψη προηγούμενες απαντήσεις του ΠΛΑΙΣΙΟ σε αναρτήσεις αναγνωστών, οι οποίες πολλές φορές κρύβονταν πίσω τα τη μη γνώση του περιστατικού και των τεχνικών που ενεπλάκησαν, είναι στη διάθεση τους το όνομα μου και ο αριθμός συμβάντος όπως μου τον έδωσαν κατά την παράδοση του notebook την τελευταία φορά."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ