"Είμαι κάτοχος TEO PASS της εθνική οδού Αθηνών-Λαμίας. Πριν λίγες μέρες μου άναψε πορτοκαλί (ένδειξη ότι τελειώνουν οι μονάδες μου). Κατέθεσα λοιπόν 150euro για ανανέωση μονάδων και παρ'ολο που η συναλλαγή ήταν επιτυχημένη η μπάρα πλέον δεν ανοίγει!! Σε συνομιλία που είχα με υπάλληλο της εταιρίας, μου είπε ότι έχω ένα αρνητικό υπόλοιπο κοντά στα 300euro (!!) και ότι λόγω αλλαγής του ...
συστήματος τους, μου έβγαζε τόσο καιρό πράσινο και όχι κόκκινο μιας και είχαν τελείωσει η μονάδες μου. Μου στέρησαν δηλαδή την δυνατότητα να ξέρω αν έχω ή δεν έχω μονάδες και να διαλέξω αν θέλω να χρησιμοποιήσω την εθνική ή να πάω από το παράδρομο και τώρα μου ζητάνε χρήματα για διαβάσεις τις οποίες εκείνοι μου έδειχναν ότι ήταν νόμιμες!! Είναι το ίδιο με το να έχεις ένα καρτοκινητό τηλέφωνο, να έχουν τελειώσει οι μονάδες σου, να σου επιτρέπεται να κάνεις κλησεις χωρις να έχεις ενημερωθεί ότι έχουν τελειώσει οι μονάδες σου και κάποια στιγμή να σου στείλουν έναν άκυρο εντελώς λογαριασμό!!
Επειδή ξέρω ότι το ίδο πρόβλημα έχουν εκατοντάδες πελάτες της TEO PASS αυτές τις μέρες, θα ήθελα να μάθω αν κάποιος ξέρει πως μπορούμε να κινηθούμε όλοι μαζί νομικά εναντίον αυτής της απαράδεκτης χρέωσης. Πρέπει να σταματήσει πια σε αυτήν την χώρα να είναι πάντα ο πολίτης αυτός που θα πληρώνει όλα τα λάθη (με εισαγωγικά και χωρις)
Ευχαριστώ πολύ"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ