"Θέλω να μάθω δρομολόγια και τιμές για Αθήνα-Θεσσαλονίκη και Θεσσαλονίκη - Εξωτερικό (Βαλκάνια), προσπαθώ λοιπόν να μιλήσω με κάποιον στο τηλεφωνικό κέντρο του ΟΣΕ όπου δεν απαντάει κανείς, πήρα και το 11880 και μου έδωσαν άλλα 2 τηλέφωνα όπου το ένα δεν λειτουργεί και το άλλο μονίμως είναι απασχολημένο Το τετραψήφιο βοηθάει σχετικά με δρομολόγια εσωτερικού αλλά δεν βοηθάει και πολύ σχετικά με το δεύτερο σκέλος του ταξιδιού μου που αφορά χώρες των Βαλκανίων.....
και φυσικά το site δεν βοηθάει γενικώς.
Ζούμε στο 2010 και μας έλεγε το ΠΑΣΟΚ επί ΝΔ ότι ο ΟΣΕ "μπαίνει μέσα και κάνει ζημιές χχχχ εκτομμυρίων ευρώ την ημέρα" ... ε αφού δεν παρέχει πληροφόρηση σε κανέναν πως θα καταφέρει κάποιος να βγάλει ένα εισητήριο.... τι υπηρεσίες παρέχει? δλδ πρέπει να φύγω από τα γραφείο μου και να πάω στον ΟΣΕ για να κλείσω εισητήριο ή να ενημερωθώ? Πόσα λεφτά έχετε ρίξει (φάει???) και δεν κάνετε τίποτα τόσα χρόνια όλοι σας..... πράσινοι, μπλέ, κίτρινοι, κόκκινοι, πορτοκαλί και ρόζ..... χαραμοφάηδες όλοι τους.... Δώστε τον σε κάποιον ιδιώτη ρε άχρηστοι να τον αξιοποιήσει, που μόνο την τσέπη και τη μίζα σκέφτεστε....
Φυσικά τα "γαλλικά" δεν πάνε σε εσάς αγαπητό τρωκτικό....
Αγανακτησμένος Ταξιδιώτης