"Διαβάστε τι μου συνέβει σήμερα το απόγευμα! Εκεί που καθόμουν ωραία και καλά στον καναπέ μου χτυπάει το τηλέφωνο και μου λένε: Καλησπέρα σας είμαστε από την ΟΝ ΤΕLECOM για να ενεργοποιήσουμε το ρούτερ σας (ή κάτι τέτοιο)...
Συγνώμη, λέω το ποιο??? - εσείς δεν είστε η κα τάδε??, με ρωτάνε - Όχι, απαντάω κάνατε λάθος, τι νούμερο πήρατε? - Πήρα το 210........ μου απαντάει, ενώ δεν είχε καμία σχέση με το δικό μου εκτός από τα πρώτα ψηφία της περιοχής. Τότε ο κύριος από την ΟΝ σαν να το χε ξαναδεί το έργο μου είπε να κλείσουμε και να καλέσω από το σταθερό μου τηλέφωνο στο κινητό μου να δω τι νούμερο θα βγάλει όπως και έκανα. Το αποτέλεσμα με άφησε άφωνη!! το τηλέφωνο που εμφανίστηκε ήταν αυτό που μου είπε ο κύριος από την ΟΝ! καμία σχέση με το δικό μου. Μετά από λίγα λεπτά επικοινώνησε πάλι μαζί μου και μου είπε πως μάλλον έγινε μπέρδεμα στις γραμμές του ΟΤΕ και μάλλον κι εγώ πιστεύω πως δεν ευθύνεται η ΟΝ γι αυτό. Αμέσως επικοινώνησα με τον ΟΤΕ όπου μου είπαν πάλι πως στην αναγνώριση βλέπουν άλλο τηλέφωνο από αυτό που πραγματικά έχω και θα μου το επισκευάσουν σε 1-2 μέρες ενώ θα γίνει φραγή κλήσεων έτσι ώστε να μην γίνει καμία χρέωση ούτε σε μένα αλλά ούτε να χρεώσω εγώ τον άλλο κάτοχο. Η αλήθεια είναι ότι μετά από μισή ώρα πήρα τηλέφωνο στο (τηλέφωνό μου) και έλεγε ότι είναι εκτός λειτουργίας. Βέβαια δεν ξέρω μέχρι να τεθεί εκτός τι κλήσεις είχαν γίνει, από τον άλλο κάτοχο, εν αγνοία του βέβαια. Ωστόσο η δική του γραμμή είναι ακόμη σε λειτουργία και εγώ έχω τηλέφωνο!!!και internet!!! και βεβαίως κανείς δεν νοιάζεται αν εγώ πάρω τηλέφωνο σε όλο μου το σοϊ στη Αυστραλία και την Αμερική και τον καταχρεώσω!! Σωστά??? και βέβαια δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ένα πρόβλημα που δημιουργήθηκε μέσα σε μερικά λεπτά χρειάζεται 2 μέρες και άν...για να επισκευαστεί...ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΟΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΣΟΥ!!!"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ